jueves, 25 de noviembre de 2010

Bike & Swim !!

BIKE:
Desde el dissabte que no pujava a la bici, i avui m'he dit: "ja toca no?". Sortint de la feina a les 15:00, he dinat ràpidament i a rodar ... N-II direcció girona, no he arribat ni a Llavaneres que molt d'aire i he decidit entrar cap a l'interior (  Mataró - Argentona - Dosrius - Canyamars - Dosrius - Argentona - Vilassar ) pensant que no hi hauria tant d'aire i m'ha sortit bé la jugada, pero ... "culló" quin fred noi !! 7ºC Canyamars a les 17:00h !! No es pot tenir tot, jejeje ;-)
Un total de 1h41', 48.67 km, 148ppm.
Som-hi tots !!! jejeje ...

SWIM:
Desprès d'una horeta d'estudi a la biblioteca de Vilassar amb un company Piri ( futur Sergent ), hem anat cap a piscina ... Ja en el vestuari ostieeeee, el cordó del banyador fotut ( se m'ha fotut cap dins de la cintura, m'explico: me quedat amb un troç molt llarg de cordó per un costat i per l'altre costat sense... ). Total que cada vegada que hem tirava de cap, amb una mà m'aguantava el banyador ... Com diría un company meu: "Así no se puede ír", jejeje, cuanta raó ..
Pel que fa a l'entreno, molt tranquilet (regeneració total) tret d'unes sèries de mans obertes ...  Però ja ens ho ha dit el mister: "A partir de la setmana que ve, es pujen les intensitats de treball ...". Mésss ???? jejejej ...
Un total de 1h'15, 2500m.


No hay comentarios:

Publicar un comentario