lunes, 13 de diciembre de 2010

Castanya brutal !!!!

Doncs sí : encara deuen de estar rient els que m'han vist menjar ...  i cuan dic "menjar" es menjar literalment una farola , amb tal cop de cap, que m'he quedat uns 10 segons que no sabia si ja havíem entrenat o si acabavem de començar, jjajajajaja !! Però en que estava pensant ??  encara ric jo mateix, però només ho sap aquell que m'hagi vist, el soroll que ha fotut el meu cap estrellat contra aquell metall fred.
El més sorprenen es que no m'he fet res de res, estic fet tot un Ironman .... ;-).
Última imatge abans del mal de cap ... jejejeje !!

Dilluns de RUN :
Bon entreno avui, algo passat de pulsacions potser (els dilluns costen) però també és que tenía ganes de apretar una miqueta. Al final el passeig de Vilassar ... era més llarg del que hem pensava !! Com corren els Piri's, tranquils, ja us enxamparè algun dia ;-).
Un total de 54', 10.66km a 158 ppm.


No hay comentarios:

Publicar un comentario